Hultagårds IF vann division 6 förra säsongen och är nykomlingar i division 5. Där har det blivit två förluster på de inledande matcherna.
Välj erbjudande

Smålands-Tidningen +Allt
Läs för 0 kr i en månad.
Därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.
Detta ingår i +Allt:
- Alla artiklar
– på smt.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrev. - Över 40 lokala nyhetssajter och appar
– från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - DN Digital Bas
– alla artiklar på DN.se och i DN-appen. - Expressen Premium
– alla artiklar på Expressen.se och i Expressen-appen samt e-tidning. - Dessutom
– alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.se, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se - Samma inlogg överallt
Läs för 0 kr i en månad.
Därefter 149 kr/månad. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.
Detta ingår i Digital:
- Alla artiklar
– på smt.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrev. - Över 40 lokala nyhetssajter och appar
– från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - DN Digital Bas
– alla artiklar på DN.se och i DN-appen. - Expressen Premium
– alla artiklar på Expressen.se och i Expressen-appen samt e-tidning. - Dessutom
– alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.se, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se - Samma inlogg överallt