Annons

Annons

Annons

Jönköpings län

Ny satsning på Asecs ska attrahera föräldralediga: ”Inte så traditionellt för ett köpcenter”

Sång, gympa, yoga och en massa bus – med en helt ny satsning vill Asecs bli den givna mötesplatsen för föräldralediga.

– Det är en jätteviktig målgrupp för oss, säger Anette Lindblad, marknadschef på Asecs.

Text

Bakom satsningen står Anette Lindblad, marknadschef på Asecs, och Tina Gardestrand, projektledare.

Bild: Robert Eriksson

Annons

Varje måndag och onsdag från och med den 21 februari kommer en ny familjesatsning, under namnet Toddler time, arrangeras på Asecs.

0 kren månad

Läs vidare med Digital!

Läs för 0 kr i en månad – därefter tills vidare 149 kr/månad. Ingen bindningstid.

Visa vad som ingår i Digital

Det här ingår i Digitalpaketet

  • Alla nyheter på smt.se
  • Nyhetsappen med pushnotiser
  • Nyhetsbrev med senaste nytt

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan